Search This Blog

Wednesday, July 14, 2010

Williams-Sonoma Healthy Mexican Class! Aula no Williams-Sonoma de comida Mexicana

I had so much fun as usual when I cook at the Williams-Sonoma Store and I hope all of you that came for my class had a great time as well too!
So I hope you enjoy the pictures and if you would like the recipe of any of the meals please email me and I will get back to you with the recipe with pleasure!
The menu that night was a watercress salad, fish tacos, ropa vieja and tres leches cake!
Happy meals everyone!
Chef Vanessa







In portuguese:
Eu como sempre aproveito e muito as minhas aulas dadas na loja do Williams-Sonoma e espero que todos que tenham vindo a minha aula tambem tenham aproveitado!
Eu espero que gostem das fotos e se alguem quiser alguma receita de um dos pratos preparados por favor me enviem um email e mandarei a receita de volta com o maior prazer!
O menu daquela aula foi uma belíssima salada de agrião, tacos de peixe, roupa velha (carne em molho de tomate apimentado) e bolo tres leches!
Boas refeições para todos!

Chef Vanessa

No comments:

Post a Comment