Search This Blog

Saturday, August 29, 2009

One good working day! Um bom dia de trabalho!
















This was a nice day at work! I prepared some nice meals for my new client Ms. R.C. and she has a beautiful little dog, Sunshine, and she was adorable and she was also my sous-chef for the day, hehehe... I never actually posted any of my meals from a normal day at work and the menu so I decided to do it this time and I hope you enjoy the pictures and the menu!

Happy meals everyone!

Chef Vanessa

In Portuguese:

Esse foi um ótimo dia de trabalho! Eu preparei deliciosas refeições para minha nova cliente Srta. R.C. e tbem para sua linda cachorrinha Sunshine, que foi minha assistente no dia, hehehe... Eu nunca tinha colocado fotos e comentários sobre algum dos meus dias de trabalho então resolvi desta vez colocar e espero que gostem do menu que preparei para minha nova cliente e as fotos tambem!

Boas Refeições à todos!

Chef Vanessa

No comments:

Post a Comment