Search This Blog

Tuesday, August 18, 2009

Finally! Here it is, Williams-Sonoma Pix's from July's Class "Viva Italia Cooking Class".














Well, finally here it goes, after a month and already close to my next class, which will be this Sunday 08/23/09 @ 6PM A2 Williams-Sonoma Store in Boca Raton Town Mall and it will be Taste of Brazil, humm hummm goood!!!

OK, so I know it took me some time to actually update this pictures but I had some serious problems with my computer and Thank God it's back, and alive and kicking!!! Yeah!!

Take a look at the pictures and if you won't all the recipes details please contact me @ chefvanessa@gourmetcuisines.com and I will send all the recipes with pleasure!

The menu of the July Viva Italia class was:
- Toasted Ravioli with Marinara Sauce;
- White Bean and Fennel Salad;
- Rustic Veal Stew with Parmesan Polenta;
- Roasted Vegetable Polenta Tart.

And these are the following scheduled classes for the next few months:

- August 23rd (this Sunday) 08/23/09) - Taste of Brazil - Sold Out!
- September - NO CLASS!
- October 11th - Mediterranean Class
- November 08th - Holidays Appetizers - Sold Out!
- December and January - NO CLASSES (Holidays!)
- February 2010 - TBA!

So, enjoy the pictures from July Viva Italia and hope to see you in my next classes!

Happy meals everyone!

Chef Vanessa


In Portuguese:

Bom, finalmente aqui vai, depois de um mês e quase chegando já a minha próxima aula, que será neste Domingo 23/08/09 ás 6 da tarde na loja Williams-Sonoma em Boca Raton e será de Sabores do Brasil, humm humm, delícia!!!

OK, eu sei que me tomou mais tempo do que esperava para colocar estas fotos aqui mas eu tive sérios problemas no meu computador e até que enfim está pronto e de volta e em ordem!!! Yeah!!

Olhem as fotos e se gostarem de alguma delas e quiserem a receitas me mandem um email e te mandarei com o maior prazer os detalhes! O email é cheefvanessa@gourmetcuisines.com

O menu da última aula em Julho da classe de Viva Italia foi o seguinte:

- Raviolis Tostados servidos com molho de tomate;
- Salada de Feijão Branco com erva-doce grelhadas servidas por cima de salada verde;
- Cozido de baby beef com Polenta com Parmesão;
- Torta de Polenta com Vegetais Assados.

E aqui segue as datas de minhas próximas classes para os meses seguintes:

- 23 de Agosto (Este Domingo 23/09/09) - Sabores do Brazil - Esgotado!
- Setembro - Sem Classe!
- 11 de Outubro - Classe Mediterranea
- 08 de Novembro - Petiscos de Festas de Fim de Ano - Esgotado!
- December and January - Sem Classes (Festas de Fim de Ano!)
- Fevereiro de 2010 - Para ser anúnciado!

Então aproveitem as fotos da última classe de Julho e espero vê-los nas minhas próximas aulas!

Boas Refeições à todos!

Chef Vanessa

No comments:

Post a Comment