Search This Blog

Thursday, August 12, 2010

My trip to Miami 2010! Férias em Miami 2010!



I decided this year to spend a whole week in Miami (like I did last year) and we had a blast!!
We used the same studio and it so beautifull and so cozy! Congratulations Scheherazade! And you will see the pictures of her studio of here and if you are interesteed pls call call her @ 786 327 9253 or email @ sbeachgetaway@hotmail.com and you can say that Chef Vanessa recommended her with a post in my blog!
Some friends ask me why Miami? First, it's right on the corner, I am close to where I live so I don't need to spend much & specially with airline tickets. But besides that my best answer is that I don't know everything yet in Miami and also in Broward too as I moved here about 4 years ago but only the last 2 I have really been discovering everything and the best is I LOVE MIAMI!



So enjoy the pictures and I encourege you to enjoy your local turism point and if your are interested in the studio pls call her and you will love it! '
Happy meals everyone!
Chef Vanessa


In Portuguese:
Eu decide passar este ano uma semana em Miami (como fiz no ano passado) e foi o máximo!Nós Usamos o mesmo studio que ficamos no ano passdo e ele continua lindo e muito aconchegante! Parabéns Scheherazade! E vocês podem ver as fotos do studio aqui nesse meu post no blog e se caso interessarem podem ligar para ela no 786 327 9253 ou mandem email para sbeachgetaway@hotmail.com e pode falar que foi a Chef Vanessa que recomendou!


Alguns amigos me perguntam, porque Miami? Primeiro, é aqui do lado, e estou perto de onde moro e com isso eu não preciso gastar com passagens aéreas e nem gasto muito! Mas além disso a melhor resposta é que eu ainda não conheço tudo em Miami e tambem em Broward e me mudei para cá recente, fazem só 4 anos e na realidade só saí pra conhecer mais nesses 2 últimos anos mas o melhor de tudo é que EU ADORO MIAMI! Então aproveitem as fotos e eu encorajo vocês a conhecerem melhor o seu turismo local e se quiserem venham conhecer Miami e sei que não vão se arrepender!
Boas refeições para todos!
Chef Vanessa

No comments:

Post a Comment