Search This Blog

Thursday, January 21, 2010

All Holidays Appetizers Class in Nov 2009





Holidays Appetizers, humm humm humm...delicious!!

The class was amazing and it was the last class of 2009 at the Williams-Sonoma Store in Boca Raton, FL.




And once again, if any of you would like any of the recipes please do send me an email to chefvanessa@gourmetcuisines.com and I will send it to you!





We had a great time, and the food was really good and I had as usual a really, really good time and I prepared for that class Grilled Flank Steak with Roasted Cherry Tomatoes with Spicy Mayo served on toasted Ciabatta bread, Parmesan Star Puffs, Figs & Cheese Bruschettas, Nola Spicy Shrimp and Warm Fruit Compote with Brie. Soooo goooooooddddd!!!!!

I hope you enjoy the pictures and the appetizers ideas!

Happy meals everyone!

Chef Vanessa



Em Português:

Entradinhas de Festas, Humm, hummm, hummmm, delícia!!!!!
A aula foi excelente e foi a última classe de 2009 na loja do Williams-Sonoma em Boca Raton, FL.

E mais uma vez, se alguem quiser alguma das receitas por favor me enviem um email para chefvanessa@gourmetcuisines.com e eu envio com o maior prazer para vocês!



Nós aproveitamos muito, e a comida ficou ótima e eu aproveitei muito como sempre e foi muito, muito bom e eu preparei naquela aula Flank Steak ( me desculpem mas eu não sei como se chama em português mas podem usar a fraldinha para esse prato ou qualquerr outro tipo de carne para fatiar) com molho de maionese apimentado e servido to Figo Fresco e Queijo de Cabra, Camarão à moda de New Orleans e Compota de Frutas servido morno com queijo brie. Tão bommmmmmmmmmmm!!!!!!!!!



Bom eu espero que vocês gostem das fotos e das idéias de receitas para entradas.

Boas refeições para todos!

Chef Vanessa

No comments:

Post a Comment