Search This Blog

Wednesday, January 13, 2010

Mediterranean Cuisine Class at Williams-Sonoma in Oct.09







This class was beautiful and delicious! We had great and very light and easy dishes prepared and if you would like to get any of the dishes recipe please email me to chefvanessa@gourmetcuisines.com





I prepared that night Spanakopitas (Feta cheese and spinach pie), Fresh Home-Made Hummus with warm pita bread, Fresh Cod Baked with Kalamata Olives and fresh oregano, Chicken Chorizo and Chickpea Paella and Beef and Lamb Pops rubbed with mediterranean spices.





So please enjoy the pictures and again contact me for any recipes OK!

Happy meals everyone!

Chef Vanessa Camargo





Em Português:

Esta classe foi fantástica, linda e deliciosa! Nós tivemos pratos bem lights, saudavéis e muito facéis de serem preparados e se vocês gostarem de qualquer dos pratos e quiserem a receita por favor me enviem um email para chefvanessa@gourmetcuisines.com e lhes enviarei a receita completa com o maior prazer!





Eu preparei naquela noite Spanakopitas (Torta de massa folhada com queijo Feta e espinafre), Hummus feito em casa fresco, Bacalhau fresco assado com azeitonas gregas Kalamata e oregano fresco, Paella com Choriço, grão-de-bico e frango, e Espetinhos temperados com especiarias mediterraneas.

Então aproveitem as fotos e mais uma vez se quiserem a receita me avisem ok!

Boas refeições a todos!

Chef Vanessa Camargo

No comments:

Post a Comment