Search This Blog

Thursday, July 30, 2009

Getting better! Tá Melhorando!


My computer still sick but it's finally getting fixed and meanwhile my dear mommy lended her's for me to use for a little bit! Tks mom!!! LOL..
So now I will be able to update my blog, facebook, twitter, and post the last class from Williams-Sonoma, that by the way was great!!! And now I will be more in touch with civilization!!! So keep checking for news and recipes because I m back!!!!
Happy meals everyone!
Chef Vanessa

In Portuguese:

Meu computador continua dói-dói mas está finalmente indo para o conserto e enquanto isso minha querida mamãe me emprestou o dela! Valeu mãe!!! hehehehe...
E agora eu vou conseguir atualizar o meu blog, facebook, twitter e colocar as fotos da minha última aula no Williams-Sonoma, que por sinal foi ótima!!!! E agora eu tambem vou ficar mais em contacto com todos e com a civilização tambem!!! Então continuem checando meu blog para novas receitas noviidades porque eu VOLTEI!!
Boas Refeições à todos!
Chef Vanessa

No comments:

Post a Comment