Search This Blog

Tuesday, April 7, 2009

Tapas Class at Williams-Sonoma Store







Finally here are some pix's from Tapas Class from a week ago (04/05/09) at Williams-Sonoma Store at the Town Center in Boca Raton, FL.

I am sorry for the delay but last week I was really busy and didn't have enough time not even to sit down for 5 minutes! For real!!!

But here are some pix's from last class and I know some one asked for all the recipes from last class "Risotto Class" but I don't think I could actually read correctly all of your emails so if you could please send me a note to my email chefvanessa@gourmetcuisines.com that will be really good!

I will be here all week long posting recipes from the Tapas class, some extra pix's and some new recipes that I have done these last few weeks!

Continue browsing during the week the blog for new pix's and info's!!

Happy meals everyone and enjoy!

Chef Vanessa

In portuguese:

Olá pessoal, desculpem a demora mas finalmente aqui estão algumas das fotos da última aula de Tapas na loja Williams-Sonoma no Town Mall em Boca Raton, FL!

Eu estive muito ocupada na semana passada e sem tempo até para sentar um pouco e descansar e relaxar!! De verdade!!

Bom aqui está algumas das fotos da aula de Tapas e eu me lembro que alguns alunos me pediram que eu passasse um email com todas as receitas da aula anterior que foi a de Risotto mas eu tive um pouco de trabalho para ler os emails então se for possível, me passem um email, chefvanessa@gourmetcuisines.com com seu nome e seus pedidos e assim ficará mais fácil para mim!

Eu vou estar aqui a semana todo, colocando novas informações, atualizando o blog com novas receitas que criei durante as semana que passaram e tbem com algumas das receitas da aula de Tapas!

Chequem então mais vezes para checar as novidades!

Boas refeições à todos e aproveitem!!

Chef Vanessa

No comments:

Post a Comment