Search This Blog

Wednesday, November 21, 2012

Updating!!! Atualizando!!

Well as usual I have my backs and forths in updating my blog but this time I think it was the longest of all, so I am sorry again for such a long away period.
I truly do love to write about my cooking classes my recipes and my ork but I have been busy lately which is good but I have also been very tired to sit down at night and updating my blog and my facebook. I will continue to try and so I will always let you know!

Happy meals everyone!!

Chef Vanessa

In portuguese:
Bom como sempre eu tenho meus altos e baixos em atualizar o meu blog mas eu acho que desta vez eu demorei demais por isso me desculpem pela longa espera!
Eu realmente adoro escrever sobre mues projetos de culinaria minhas receitas e minha aula e adoro compartilhar com voces mas eu tambem tenho andado meio cansada e quando vou me sentar a noite na frente do computador tenho ficado sem muito animo mas ja me disseram que quanto mais falar que esta cansada mais fica entao eu vou dar um xoh pra lah com a canseira e tentar me comunicar mais com voces!

Um super abraco a todos e boas refeicoes galera!!
Chef Vanessa

No comments:

Post a Comment